Tuesday, September 29, 2009

Patah tumbuh hilang berganti

saya dan S sudah takada apa-apa hubungan dah. Kami putus cinta semalam, sebab dia kata nak buat kenduri kahwin dekat dewan, tapi saya kata buat dekat rumah sahaja. Dia degil, jadi saya putuskan mahu putus. Selain itu, S kata saya nampak gemuk sikit, kena kuruskan sebelum kawin. Saya marahlah mana ada saya gemuk. Berat saya 65kg ini berat aidil. Dia nak saya kuruskan sampai jadi 40kg sebelum kawin pada 15 oktober depan. saya kata tak nak sebab ini adalah saya jangan siapa pun cuba merubah segalanya.

Tadi saya pergi shopping. Beli satu swetir adibas harganya RM65. Sekaliskala nak la jugak pakai pakaian berjenama. Bukan apa, nanti nak pakai jumpa yang tersayang~ kenalah berbelanja lebeh skeyt.



Cakap tentang yg trsyg saya sudah jumpa kekasih baru malam tadi. Namanya Isham Termizi datang dari Sunda, Serawak. Umurnya 46 tahun kerja sebagai pembantu menjual ikan di pasar malam Jalan Perpaduan dekat tepI sungai Pinangah. Dia suruh panggil dia Mizie, org lain panggil dia Sham.

Saya sayang kamu, Mizie. :)

6 comments:

Faizal said...

Dina,
Engkau sangat bodoh.
Apa yang Cik Beyonce cakap dalam post sebelum ni semuanya betul.
Dahlah nasihatnya tak didengari, malah dikutuknya pula.

Sekarang S dan awak sudah putus.

PADAN MUKA.

Beyonce said...

*giggles*

Maznah said...

Woy bengong ape beli sweater ABIDAS harga RM65?!?!?!?!?

Nampak sangatla tak original~

Sweater tu bole dapat kat pasar malam harga RM20 je kot.

RM65 tu baek pegi beli baju PADINI ke ape ke..buang duet tol la minah nehh!!

Lagi satu, apemende NOKIA 3310 harge RM550 weyh!!!

Skang da x kuar da kot enpon tu, bole dapat sekenhen RM50 je~

Bagus la tu ngan Mizie sayang, bole la dye sponsor ikan tiap2 hari :D

Bibah said...

check dulu spelling wokeh!!

ADIDAS
ADIDAS
ADIDAS
ADIDAS
ADIDAS
ADIDAS

check http://www.adidas.com

Aidina Hasdayanti Azman (Deena) ***flowergurlz*** said...

hihihi awak semua ni lucu la.

23 haribulan 11 ni datang la kat hostel yer...

saya buat besday parti saya!!!!

datang jangan tk dtg!

tOsHiO..... O.o said...

hehehehe..
sy igt s n mizie 2 owg yg same
anyway
best of luck k

Featured Post