Wednesday, September 23, 2009

Mungkinkah kunci hati ini telah dimiliki oleh seorang jejaka? Ku harap mangga hati ini akan dibuka oleh....

S....

Aku cinta padamu, ku harap kau mencintaiku jua. Kau lah jejaka idaman kalbuku................

Seronoknya akan bertemu S di belakang hostel malam esok pukul 12:30 malam. Berdua-duaan bersama S adalah detik terindah di Sabah~

S, ku rindu pelukanmu setelah seminggu tidak berjumpa kerana cuti raya!

Kekasihmu,
Dyna~ ***

5 comments:

Beyonce said...

Dyna,
Rasa-rasanya kan..
Dyna sorang saje kot yang sayangkan S tu.
Jika S betul-betul sayangkan dyna, dia tak akan suruh dyna jumpa dia di tengah malam berdua-duaan.
Dan jika dia betul-betul mahukan dyna, dia tak akan peluk dyna sebelum kahwin.
Sebab itu akan memberikan dyna dosa maksiat.
Dan adakah dia sayangkan dyna jika dia sanggup melihat dyna diseksa di akhirat kerana maksiat itu??
Dan dia hanya anggap dyna murah, kerana dia tidak perlu berkahwin dengan dyna untuk memeluk dan membuat apa2 kepada dyna.
Tetapi masalahnya, adakah dyna akan membiarkan diri dyna sendiri dianggap murah?

Fikirkanlah.

P/S : janganlah terlalu mengikut nafsu

Deena Cute ~*flowegurl*~ Beutifull. said...

Hei, awak ni sape uwh? Tiba2 dtg blog ktew bg nasihat

ktew tau laa S tu baik dan kacak, jangan nak tuduh dia bukan2.

lgpown ktorg dah nak menikah bulan dpn

tau la awk cmburu, awk xdw pakwe lps tw nak kacau owg lain

tapi jangan risau lahh, S xkn boowat papew kat DYNA.

Terima kaseh atas nasihat, tp lenkaly jgn kacaw ktew lg

Beyonce said...

"Hei, awak ni sape uwh? Tiba2 dtg blog ktew bg nasihat"

Saya hanya saudara seislam yang risaukan saudaranya akan dihukum di akhirat.


"tau la awk cmburu, awk xdw pakwe lps tw nak kacau owg lain"

Tak ada pakwe?? Saya DAH KAHWIN dan suami saya bukan main hensem dan kami ada 3 orang anak dan sangat bahagia sehingga ke hari ini. Bezanya, suami saya TAK SENTUH SAYA sebelum kahwin.


"tapi jangan risau lahh, S xkn boowat papew kat DYNA"
"tapi jangan risau lahh, S xkn boowat papew kat DYNA"
"tapi jangan risau lahh, S xkn boowat papew kat DYNA"

Apakah ini??

1."Saya dan S berpegangan tangan di belakang hostel Angsana"

2. "S memeluk saya"

3. "dan memegang badan saya"

4. "dia menyuruh saya memegang badannya"

5. "dan mengusap kakinya jua"

Saya hanya seorang saudara seislam yang risaukan jika saudaranya akan dihukum di akhirat...

Deena Cute ~*flowegurl*~ Beutifull. said...

Hahaha luculah awak ni.

tOsHiO..... O.o said...

well..
x salah kalo wat..tp kna pandai2 jage
diri
jgn sampai terlanjur..
gud luck wif ur bf k
:)

Featured Post