Monday, December 7, 2009

Berakhir sudah pertandingan

Yey dah habis dah pertandingan tadi.

Saya certia fasal pusingan kelayakkan dulu ye.

Pusingan pertama saya kalahkan Mata Utuvangi dari Nauru 157-149.

Pusingan kedua saya kalahkan Danisa Anakoro dari Micronesia 169-162.

Pusingan ketiga saa kalahkan Marisa de Vega dari Guatemala135-126 ingat dah nak kalah dah sebab markah rendah. Hihihi.

Pusingan kelayaakkan akhir saya kalahkan Natalie Finnessy dari Amerika Syarikat 184-177. Tak sangka dapat masuk peringkat kumpulan. :D

Peringkat kumpulan laksss...

Perlawanan pertama kalahkan Tszvetlana Varasakisnskova dari Rusia 203-197. Pertama kali catat mata atas 200.

Perlawanan kedua saya kalah kat Xia Xiauwen dari China 177-284.

Perlawanan ketiga saya kalah lagi pada Jyothi Dhevyashankar dari India 161-218.

Perlawanan keempat saya terus kalah pada Thuy Van Hong dari Vietnam 171-206.

Sedih sangat. Tapi tak apalah saya dah berjaya bawak nama Malaysia jauh ke peringkat kumpulan.

Tadi ada perlawanan akhir.

Lelaki, Andrew Roovers dari Kanada menang kalahkan Leonard Vassar dari Norway 532-468.

Perempuan, Oksana Skavronskina dari Uzbekistan kalahkan Prudence Savaii dari New Zealand. 504-495.

Dalam entri akan datang saya ceritakan tentang percutian di Peth. Bye.

No comments:

Featured Post