Wednesday, June 10, 2009

Terimakasih Muhaliza. DAN rancangan pulang ke kampung halaman.

Muhaliza,
Engkau umpama bulan
yang menyinari diriku
memberi ilmu dalam bidang IT
Untuk kesjahteraan hidup
mulia kini
dan selamanya

Terima kasih Muhaliza kerana mengajar saya menambah perkakasan di tepi. Sekarang blog saya sudah lengkap dan cantik. Tapi saya ingin meletak ruang sembang dan muzik, lain kali Muhaliza ajar yer. saya mahu lagu misya omar cinta adam dan hawa atau lagu siti di teman-teman. kalau lagu Berbahasa Inggeris Muhaliza bolehlah pilihkan lagu Celyn dionn yang titanic itu. My hurt will go tu. lupa pula tajuknya. lucunya.

saya ingin pulang ke melaka, tetapi tidak cukup wang untuk membeli teket kapalterbang. sekarang saaya ada RM19. harap-harap boleh pulang bulan depan. rindu sangat.

sekarang saya ada 4 kawan baik di sini.
~*yati~* , muhaliza, siti khatijah dan izaty. saya sayang mereka. i love you all the best. hag and kisess to all of you guys. semoga freindship 4-ever.

No comments:

Featured Post